Samoobsługowe resetowanie haseł

Wdrożenie samoobsługi haseł przeznaczonej dla użytkowników końcowych wydaje się być dziecinnie łatwe:  -Wystarczy zainstalować portal internetowy i pozwolić użytkownikom logować się poprzez udzielanie odpowiedzi na standardowe pytania.  Takie rozwiązanie sprawdza się od strony technicznej, ale nie przekłada się na więcej niż 20% potencjalnych użytkowników serwisu.

Kluczem do stworzenia udanej funkcji samoobsługi haseł jest prostota jej działania. Przy wysokim stopniu skomplikowania, użytkownicy i tak będą wydzwaniać do działu technicznego i tym samym samoobsługa haseł stanie się jedynie dodatkowym kosztem.

Aby tego uniknąć, należy zapewnić łatwość obsługi w następujących obszarach:

  • rejestracja użytkowników,
  • samoobsługa wszystkich haseł,
  • dostęp z komputerów i urządzeń mobilnych (BYOD),
  • możliwość wyboru przy uwierzytelnianiu.

Dzięki zrozumieniu potrzeb użytkowników i dostosowaniu do nich procesu samoobsługi haseł, liczbę zgłoszeń dotyczących haseł kierowanych do działu technicznego można zredukować o ponad 90%.

Więcej informacji znajdziecie Państwo tu: “5 kroków do sukcesu” na stronie Działania

Korzyści płynące z samoobsługi haseł są oczywiste:

  • odciążenie działu technicznego,
  • nowa usługa powodująca zwiększenie wydajności pracowników,
  • możliwość eliminacji ryzyka związanego z obsługą i resetowaniem haseł.

Jeżeli są Państwo zainteresowani oszacowaniem

Self-service password issues

Nasi klienci